Snart jul?

Shit vad tiden går fort men jag tycker att det är långt kvar till jul men på jobbet här dom fått in både glögg och julmust? Känns juh jätte tidigt men det är väl inte det för butikerna verkar det som. Men egentligen är det juh inte allt för långt tid kvar, jag och mamma har settat och disskuterat vad vi ska hitta på, på julafto och vi vart faktiskt lite sugna på att åka kryssning och slippa tänka på julmaten och bara kunna gå och äta hur mycket man vill! Någonting vi aldrig gjort förut. Visar sig vad som händer. Idag blir det nog en promenad sen lite sex and the city efter det, ska försöka titta på det till halv 12 eller något sover alldeles för länge nu så att jag blir helt slut så ska försöka lägga mig senare och se i fall att jag blir piggare då kan juh hoppas i alla fall!
Nu har jag ingenting mer att skriva!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0