Trött!

Försökt pluggat nu går väl sisådär måste jag säga trött som satan somnade typ med ögonen öppna när jag läste. Sitter i soffan och håller på fryser ihjäl har settat med en skön filt men nu vart det älsklingens tjock tröja på. Bok reccentionen får i alla fall vara klar nu och APU målen har jag skickat iväg inget av det vart väl på topp men det får duga! Pratade med älslingen för en stund sen när vi la på kom det några tårar saknar honom rätt mycket även fast jag inte tänkt på det själv men han kommer hem imorgon i alla fall :) Nu ska jag gå och göra lite ungstekt falukorv och när mamma kommer hem så ska vi åka till Mora och stor handla lite mat :) Skönt att åka lite bil, där fick nu allt veta en hemlighet om mig jag älskar att åka bil! Oftast i alla fall.

Pusss&kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0