Bio! :)

Sådär jah nu var man hemma men det blir ingen lång stund måste jag säga! Jag och Jozze gick först till farmors jobb när vi kom till Rättvik träffade en häftig tant där som frågade varför vi gick runt med tjock vantar nu, Haha!
När vi satte på tåget så sa tågkondutören att vi såg så glada ut så garvade typ över hela tåget. Sen gick vi i alla fall vidare till young pepole och köpte en present och sen över till leksaksaffären och även där fyndade Jozze ;) Vi gickk runt på Rättvik lite sen träffade vi farmor så visade hon mössan skit läcker! Så nu ska hon sticka en sån åt mig :) Sen gick vi vidare till affären och köpte lite godis och cola såklart! Jozze har smittat mig med sitt cola frek grejes ;) Och hon är så gullig att hon ska poppa en popcorn påse till mig :D
Halv 7 ska jag träffa min Jozze nere vid bion mys skit länge sen jag var på bio nu!
Gjorde konditionstestet idag, fick inte direkt någon bra tid men som jag sa innan jag är glad bara jag tar mmig i mål och det gjorde jag, tror jag var glader än alla andra, haha :D Stakars Ellen som fick höra på allt mitt pratande! Men jag var så stolt över mig själv att jag gjorde det och att jag inte hoppade över det! Sen började jag och Ellen prata med PK om valperioden efter jul på idrotten då så kom vi in på step up och jag berättade att jag gick på det i 2 ggr i veckan och då sa han att jag kunde leda en grupp under val perioden i fall att jag villa och han lät skit på idén så får se i fall att det blir så då:) 
Nej nu lär jag ta och skriva lite läxa :)

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0