Dålig uppdatering!

Sorry, vet att jag uppdaterat dåligt nu, men har en massa äckel läxor som tar tid! Säga bara BLÄÄÄÄ på det! Sen har jag 3 prov nästa vecka vad tänker dom med egentligen? Men nästa vecka är sista veckan för HP2 på 4 veckor, underbart :D Ut på APU i 3 veckor jag ska då vara på konsum som ni säkert vet bara att komma in och hälsa på ;) Sen är det 1 veckans lov fan vad skön :D Idag hade vi idrott i skolan och jag ochh Nicole är godkända i orienteringen vi är stolta kan jag lova! Annars har jag bara pluggat matte, har prov imorgon suger på det kommer säkert få IG igen!
Pratat med Marcus idag och vi kanske ska till Norge i helgen med hans släktingar dom ska lägga om något tak och det värsta är det kommer vara norskar där!! Jag fattar inte ett skit av vad dom säger, PANIK! Marcus får översätta till mig. Kommer juh skämas ihjäl för dom kommer väl tro att jag är dum i huvudet eller något :S Hoppas att jag överlever i alla fall!
Imorgon efter skolan blir det i alla fall att sola :D
Nu ska jag ut på en promenad sen blir det Idol!

Pusss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0