Fredag!

Sitter i green room med Sandra är verkligen svin kalt här! Dom kan juh verkligen inte ha någon värme på eller så kan dom inte täta fönster! Har precis haft teckenspråk delade upp oss i 2 små grupper idag så att det blev 1 timme var, och jag måste säga att det var verkligen skit kul!
Igår var jag på handledarkurs var faktiskt intressant trodde att jag skulle somna men jag klarade mig, vi fick juh en massa godis och kakor så då fick man lite energi ;) När kursen var klar så åkte jag och mamma direkt och hämtade övningskörsskylten, bara ett papper som ska in nu sen får jag börja shit vad roligt! När jag kom hem därifrån så låg min älskling i soffan så gick gick och la mig där och myste och tittade på idol helt underbart! Sen vart det att göra matlåda till honom eftersom han skulle på praktik idag och sen ner och lägga sig. Somnade typ direkt jag la ner huvudet på kudden och att älsklingen höll om mig.
Idag efter skolan så blir det att ta 12.40 tåget hem till Rättvik köpa kebab åt mig och Marcus hem och packa och sen drar vi till Norge! Ska vara där under helgen. Marcus ska byta ett tak så han kommer väl jobba med det hela dagarna och jag måste plugga som satan! Men jag kommer såklart ha min dator med mig och blogga därifrån :)
Skriver säkert innan jag åker!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0