Fredag :)

Sitter i skolam just nu precis varit och käkat lite lunch som var torr potatis, någon konstig sås och kassler gick då ner i alla fall eftersom jag var så pass hungrig!
Morgonen började precis inte på topp, hade inte en aning om vad jag skulle ha på mig! Fick panik drog ut hela gaderoben tills sist vad klockan alldeles för mycket så det var bara att dra på sig något. Det vart:
- Jenas leggins
- svart linne
- kortarmed bolero silvrig
- bruna klack skor
Det var inte det värsta med morgonen precis när jag ska gå ut så ser jag att det spå regnar, och det är inte på småttvis! Klockan var alldelles för mycket jag fick springa ner och hämta ett paraply och sedan cykla iväg. Jag hinner inte komma långt innan det viker sig åt fel håll men lyckades fixa till det. Det hända om och om igen, så när jag kom ner till bussen kan jag inte säga annat än att jag var dyng sur! Usch vilken morgon. När jag kom till skolan vart det teckenspråk som var riktigt roligt jag och Danne var väl lite segare än alla ändra men va fan vi var juh duktiga ändå;)  Innan lunch hade vi samhäll var helt okej jobbade i grupp skulle hitta på en fråga ställa till klassen och sen redovisa för klassen på ett diagram. Nu har vi bara svensak klar sen är dagen slut. Och det är Fredag och det betyder att Marcus kommer hem :D Åhhh vad jag längtar bara några timmar kvar nu!
I helgen blir det nog bara att ta det lugnt så har jag lovat Marcus att vi sak skruva lite bil också.

Pussss&kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0