Hallå! :)

Nu sitter jag i green room och slappar har inköp och varuhantering, hållt på svarat på frågor om trender så vi vart klara tidigare så vi passade på att ta en dator. Imorse var det rätt segt måste jag säga plus att vi har skolfoto idag och jag hade inte en aning på mig vad jag skulle ha. Tyckte inte att någonting dög, men jag fick panik så då vart det bara att dra på sig något. Det vart:
- Ljusa jeans leggins
- vitt linne
- rosa tröja genom skinlig typ
- svarta hög klackade svarta skor
Vi sak ha fotografering 9.45 efter det sak vi ha redovisning på vad vi svarat på frågorna om trender.  Idag slutar jag 14.10 sköönt :)
Ännu en dag närmare tills älsklingen kommer hem :D <3

Pusss&kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0