Hej hopp!

Idag har jag för engångs skull gjort lite vettiga saker. När jag kom hemifrån skolan så vart det såklart att äta var vrål hungrig! Efter det vart det att göra näthandels läxan när jag väl var klar och skulle skriva ut den så fungerade inte skrivaren, himmla skit grejjer! Nu precis har jag och mamma varit ute på en promenad, sköönt! :) Nu när jag kom hem villa jag baka matbröd men vi har inge jäst och ingen bil hemma. Började titta ut recept för att jag skulle cykla ner och handla men allting tar juh så himmla långt tid! För mig ska det gå snabbt att baka bröd så nu blir det inget.
Idag hade vi skol fotografering och jag är så missnöjd känner på mig att jag kommer blir skit ful på kortet, och så ska hela skolan få se dig usch! Menmen man lär väl bjuda på sina fula miner också eller? ;)
Nu ska jag gå och lata mig framför tven :)

Pussss&kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0