Hejsan bloggläsare!

Nu var man mätt och belåten igen! Idag vart det mos och fisk till middag, mums!
Imorse var det en grymt seg morgon vet inte hur många gånger jag snoozade. Länge sen jag var så trött! Men till sist kom jag upp, gjorde det vanliga jag gör varje morgon. Åkte med mamma ner till bussen träffade på Jozze åkte till skolan som vanligt;) Seg hela dagen typ. 14.10 slutade vi äntligen matte lektionen. Jag gick vidare till bokaffären för att köppa en kalender men fanns ingen som dög för mig. Så kom bara ut därifrån med 2 pennor och lite stift alltid något. Gick ner till tåget satte och pratade med Jocke lite. När jag kom till Rättvik gick jag till konsum och frågade om APU plats och jag fick där, skönt! Så ska vara där i 3 veckor i oktober. Sen har jag bara settat och latat framför datron och pratat med min älskling<3. Har faktiskt läst lite läxa till och med, stolt!
Ska snart ner och handla med mamma.

Jag saknar min älskling så att det gör ont!
Jag älskar dig hjärtat<3

Ha det bra så länge.
Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0