Idol snart! :D

Har precis pluggat lite samällkunskap med jag kunde typ inte koncentrera mig alls så jag körde lite teckenspråk istället eftersom vi har läxförhör på Fredag. Måste säga att dagen vart till en toppen dag till sist kanske inte på alla punket men bra många :D Fick reda på att vi inte har något näthandelsprov imorgon har varit hur stressad som helst över det tur att jag  fråga maisy annars skulle jag ha pluggat som satan ikväll så skulle det inte ha varit något ändå vad less jag skulle ha blivit med nu slapp jag det! Sen fick jag G på mitt matteprov skit stolt säker på att jag skulle få IG! Sen när vi började gå igenom papperna så upptäckte jag att jag missat en hel sida med uppgifter tittade aldrig på baksidan, snurrig eller vad! Så jag fick gå ut och göra dom men hade verkligen inget matte huvud just då så kommer få max ett rätt till! Menmen jag är nöjd med mitt resultat. När jag kom till doktorn så var det direkt till läkeren hade fått en akut tid idag eftersom mina hemska svidande sår under armen så fick en salva som jag jag smörja mig med minst 1 vecka hoppas verkligen att det hjälper annars vet jag inte vad gör göra vill bli av med dom nu! Ska göra ett föröks med att plugga nu inte för att jag tror att jag lyckas men ;)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0