Inköp och varuhantering!

Nu sitter jag på lektion har inköp och varuhantering, fast vi har juh rast just nu fast jag och Ellen var duktiga och satt kvar och jobba! Den har lektionen är 3 timmar lång sån tur är så brukar vi få 20 minuters rast annars skulle man aldrig stå ut. Tror vi skulle skulle gå igenom lite APU uppgifter efter det här, som ni vet så går vi ut på APU nästa vecka skönt :) Slippa skolan i 4 veckor fast jag kommer ändå sakna det kan jag lova! Fast den här veckan är det grymt körigt med alla prov och läxor bröt ihopp igår åker verkligen inte vill bara skita i allt och sticka till en öde ö långt bort här ifrån! Men det r bara att bita ihop har prov imorgon som jag inte ens brjat pluggat till.. Får se i fall att det blir doktorn idag med min arm har inte blivi något bättre blir bara rödare och rödare och ont som satan gör det!
Igår var jag på step up satan vad jobbigt det var, jag körde järnet och höjde till och med brädan så det vart ännu jobbigare!
Nu ska jag vara social med Ellen :)
Försöker skriva sen!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0