Jenny och Nicole dag :)

Planerna vart väl inte helt som vi tänkt oss men toppen vart det ändå :) Nicole väntade på mig vid bussen imorse vi gick och pratade lite sen kom jag in på handlearkursen som jag ska gå nästa vecka för att få övningsköra, då sa Nicole:
- Vad är det för datum idag?
- Typ 17 eller något, vaddåra?
- Kan du titta eller?
- Jaa det är 17 idag?
- Ojdå då har jag handledarkurs klockan 17 idag.
Men efter maten drog vi och solade fan vad skönt det var ska allt börja med det, då kanske man kan ha lite färg under vintern ;) Sen duschade vi och även bastade. Vi gjorde i orning oss på över 1 timme vi är sega jag vet! Jag tittade vid 12.30 när det gick någon buss men då såg jag att det gick ett tåg 13.09 perfekt tänkte vi! Vi snackade på som vanligt och glömde bort tiden! När klockan var 13 kom vi på att tåget gick juh snart! Båda hade klackskor så vi kunde inte direkt springa så vi tog 13.25 bussen istället. Väl framme går i på lager 70 där vi vart i någon timme! Nicole testade en massa jäkla kläder kaffe vart vi bjudna på också jag dricker det juh inte så Nicole tog en kopp, jag smakade av henne och det var banne mig lite gott måste jag erkänna! Efter att ha gått runt butiken typ 20 ggr så bestämde vi oss Nicole handlade en hel del måste säga själv hade man inte så mycket pengar med det var några saker i alla fall :) Kanske lägger ut bilder på det sen.
Nu är det bara en natt kvar tills min älskling kommer hem håller på längtar ihjäl mig orkar inte vänta mer snart!
Nää nnu kanske de är dags att äta lite middag :)

PUsss&kraam

 

 


Kommentarer
Postat av: Nicole

mys dag:):) måste göras om flera ggr i veckan juh;)

fast kanske göra annat än att handla upp mina pengar;)<3

2009-09-17 @ 20:21:58
URL: http://nicolennollansandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0