Kallt!

Kom precis hem ifrån Christoffers match sitter just nu med älsklingens tröja som jag fått täcke över mig + en värme kudde, kallt som satan var det ute! Precis när vi kommer upp och matchen ska börja så började det spö regna och hagla och det var riktigt kall tyckte synd om pojkarna ute på planen men dom sprang juh sig varma i alla fall :) Dom vann med typ 5-0 eller något, bra jobbat pojkar! Var juh meningen att jag och Nicole skulle simma imorgon men nu vart det inte så eftersom basängen inte öppnar förens 13.00 irreterande! Men sol och basta blir det i alla fall, men det som gör mig irreterad är att man måste betala badavgift + 20 kr så det blir då 45 kr även fast vi inte ska bada!? Menmen vi ska fan sola! Nu ska jag titta på idol :)

NattiNatti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0