Latar mig :)

Sitter i soffan och latar mig lite har inte så mycket göra, egentligen har jag engelska läxa höll på en stund sen a jag upp lära sig typ en hel text och en massa ord på en dag? Omöjligt enligt mig! Hade orgenering idag på gympan jag och Nicole klarade bana A :D haha. Har typ sträckt något muskel i vaden jag skit ont när jag går främst när jag setat ner ett tag men annars går det juh hyfsat när jag rör på mig en stund. Så vi gick banan runt. Vi kom till näthandel lektionen skulle göra ett arbete jag resan gjort klart så då säger hon att vi får sluta som gjort klart det, min buss gick för 3 minuter sen och nästa buss skulle inte gå förens 2 timmar senare. Så jag ringde mamma så hon kom och mötte mig, sköönt! När vi kom hem gick vi ner och handlade lite sen har jag inte gjort så mycket, pratat med min älskling som kommer hem imorgon bara en natt kvar ensam nu :D
föresten jag var duktig och städade mitt och Nicoles skåp idag :D Nu väntar jag bara på att idol börjar :)

Så här fint vart det :



Pussss&kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0