Lycklig :)

Hann inte skriva någonting igår för tt jag varit så inne i min bok världens bästa alltså går bara inet att sluta läsa den. För er som inte läst den så rekomenderar jag verkligen den, "Räcker det i fall att jag älskar dig?"
Idag hade jag bara en lektion som var matte som jag och Nicole verkligen inte hade någon lust med! Vi satte mest och latade men det måste man väl få göra ibland?;) Efter vi hade käkat så drog vi vidare till Borlänge köpte en kalender, 3 små söta överstryknings pennor och så vart det en tröja också.
Och jag är världens lyckligaste, för min älskling kommer hem imogron! Håller på längtar ihjäl mig :D
Pusss&kram

Kommentarer
Postat av: rebecka

förstod att du skulle gilla den, den är grym! :)

2009-09-03 @ 21:57:04
URL: http://rrebeckablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0