Måndag igen!

Jahapp då var det Måndag igen och det kan jag lova att det kändes imorse! Försov mig en halvtimme så det var bara att skynda sig in i duschen! Kändes typ som om jag somnade där. Ner skynda sig och fixa i ordning sig hinna ringa och väcka älsklingen upp och äta fruksot borsta tänderna sen när jag gjort det så såg jag att klockan var 07.16, PANIK! På med kläderna och cykla som en galning kände verkligen vilken dålig kondition jag har, pinsamt! Men jag hann med bussen i alla fall :)
Igår åkte älsklingen upp till Bräcke igen, usch :( När vi kom hem ifrån Norge så gick vi ner i vår säng och la oss och myste ett bra tag hade verkligen gjort allt för att han skulle stanna hos mig en natt till!
Den här veckan har jag typ 4 prov + en massa extra uppgifter BLÄÄÄ! Och imorgon har jag prov i småföretagande A kommer jag hinna börja plugga idag? Nej det kommer jag inte för när jag kommer till Rättvik så har jag klipp tid klockan 15.00, sen måste jag gå med min mobil till expert eftersom den är helt cp och sen har jag step up och den kommer jag inte missa idag igen för den får mig på gott humör även fast Marcus inte är hemma! <3
Nu ska jag läsa lite bloggar.

Pusss&kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0