Måndag!

Sitter här lyssnar på härlig musik käkar lite mellanmål ensam hemma sköönt :D Poppar och sjunger som fan. Skol idag precis som en vanlig Måndag teckenspråk mest flum måste jag säga men ändå lär vi oss ;) Sen småföretagande A läraren suger kan inte ens lära ut! Kan lova att lektionen var seg. Sen vart det mentorstid fick reda på att jag ska utvecklingssamtal 3 November ett tag kvar ;) Har nyss försökt gjort svenska fattar inte ett skit hon tror juh att vi är några snillen eller något :S så den gav jag upp direkt. Ikväll är det step up som gäller för min och Mathildas del, roligtroligt :D Kul att i alla fall träffa henne 2 gånger i veckan har typ inte blivit någonting sen vi började gymnasiet och innan dess umgicks vi typ jämt. Men nu ska vi allt komma igång igen:)
Föresten min Jozze var tillbaka till skolan idag underbart:D Nu ska jag fortsätta poppa musik och äta!
Hörs kasnke sen:)

Pusss och kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0