Onsdag!

Shit vad veckan har gått fort Onsdag redan och det tyder på att det bara är 2 nätter kvar tills min älskling kommer hem underbart!:D Skolan har sett ut som en vanlig Onsdag måste jag säga, orientering på gympan jag och Nicole klarade bana ett letade efter kontroll 5 (som var den sista) men hittade inte den så irreterande! Sen när vi kom tillbaka så säger han att ingen har hittat den på hela dagen så det måste var någon som har tagit den. Kände varför han inte kunde sagt det innnan? Menmne han skrev att vi hade klarat den i alla fall :D När skoldagen var slut träffade jag på mina underbara tjejer så satte och pratade med dom en stund till slut var klockan så mycket så att jag fick ta bussen hem istället för tåget. Vid 18 tiden blir det att åka upp till hedslund för att tittat på brors fotbollsmatch roligtroligt :) Imorgon slutar vi som sagt 10.30 som varje Torsdag. Då ska jag och Nicole först gå och simma och sola sen blir det att fixa i ordning sig sen hitta buss eller tåg som tar oss till Insjön där vi ska kika lite på lagar 70 och sen vidare till kupolen en hel dag med Nicole ska bli kul eftersom vi inte umgås så mycket på fritiden. PÅ Lördag blir det "par fest" eller vad man ska kalla det hemma hos mig. Med mig, Marcus, Jozze, Jonas, Sandra och Jimmy, skit pepp kommer bli en toppen kväll :D Blir väl eye toy, sing star, snacka, dansa ta någon cider kommer bli kanon :D
Hörs kanske senare.

Pusss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0