Påväg hemåt!

Sorry dålig uppdating sa juh att jag skulle skriva under helgen men jag har faktiskt en bra ursäkt, mitt internet vila inte fungera i Norge! Jag har haft en hel mysig helg, även fast jag typ bara vilat så är jag lika trött ändå,märks hur sliten man blir när skolan börjar igen. Har lite dåligt samvete över att jag inte har plugga någonting eftersom man haft någonoting för sig hela tiden. Och min mobil är helt knäpp i huvudet skulle ladda den idag för den hade inget batteri sen när jag sätter i laddaren så står det att jag måste sätta i rätt batteri och jag har inte ens rört batteriet? Sen igår morse när jag skulle sätta igång den då stod det att jag skulle sätta i rätt sim-kort? Aja lär i alla fall gå ner med den imorgon. Nu orkar jag inte skriva något mer blir åksjuk.

puss&kram

Lite bilder ifrån Lördagen :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0