Sitter i bilen!

Nu sitter jag i bilen och lyssnar på en massa musik menas Marcus och Sigge sitter och pratar om saker jag inte alls är intresserad av ;) Sitter och smsar med Nicole som är på båten och redan börjat festa så avundsjuk kan jag säga! Men jag tycker om att åka bil också ;) Och jag har en godis påse mums!
När jag och jozze kom till Rättvik gick vi till erkut och åt kebab mums! Sen gick vi vidare till ica för Marcus villa hellre ha sallad än kebab? Han har börjat älskat sallad, fast han äter juh sås med sallad ;) Jag och Jozze sa hej då jag började gå hem med min tunga väska sen så kom pappa så jag fick skjus av honom hem, skönt! Hem packade la mig på soffan en stund var skit trött så jag somnad typ men sån tur var så skickade Nicole sms så jag vaknade till. Sen ringde mamma och hon hade pratat med lärkren om min utslag under armen som gör jätte ont så jag fick köpa salvor som jag ska ha på morgon och kväll hoppas att det blir bra!

Hörs säkert sen!

Pusss&kram

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag är nog bra till något i alal fall!! haha kan lova dig att jag kommer vara seeg i morron är bakis nu xD va de igår mee men de va bara att börja om mee nya tag ;) så nu jävlar är jag trött och ont i huvet men om en halvtimma äre träning också:S

2009-09-27 @ 17:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0