Skolan!

Nu sitter jag i green room med Nicole och väntar på att samhälls lektionen ska börja. Precis haft teckenspråk tittade på lite "filmklipp". Nu Vet jag vad hemligheten var :D
Jag och Sandra var juh som sagt och gymmade igår jag fick typ utbrott hela tiden för att hon inte sa vad det var, men tjejerna var duktiga och höll sig och det är jag glad över! När jag satte mig på bussen fick jag ett sms av älsklingen: "Nu är vi påväg" och jag vart jätte glad att dom äntligen hade åkt så att dom kunde komma fram någon gång. När jag kom till Rättvik mötte jag upp Stoffe Sandra skickade sms och frågade i fall att jag fått reda på hemligheten än och det hade jag juh inte. Sen skrev hon att jag skulle få det snart så då antog jag att Marcus var hemma hos oss. Men sen började Christoffer prata om att han också pratat med Marcus och att jag inte skulle få reda på det förens om ett bra tag. Han lyckades vila bort mig reält. När jag stod på bron och pratade med mamma så slog jag bara en snabb blick in och helt plötsligt så skrek jag rätt ut och släppa väksan. Där stod Marcus med en hel bukett rosor till mig! Så gulligt :) Ni som inte vet om det så hade vi 16 månader igår :)
Lägger upp en bild på blommorna när jag kommer hem lär dra på lektion nu.

Pusss&kraam :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åhh, gud så himla gulligt gjort av honom :D <3

2009-09-11 @ 12:58:10
URL: http://josefineesv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0