Söndag!

Förlåt för dålig upptatering, haft lite för myckeet för mig så har inte hunnit settat vid datorn! Egentligen har jag väl inte tid nu heller efter som jag har as mycket plugg men jag orkar bara inte tänkte bara lägga mig har ett tag och sen sova. Har väl sovit en 6 timmar inatt så det behövs nog. Marcus har åkt för en stund sen så nu blir det att sova själv igen :( Men han kommer på Torsdag i alla fall :)<3
Igår så hade vi juh lite party här hemma hur roligt som helst blev lyckat måste jag säga! Började med att Sandra och Jimmy kom med lite mat som dom handlat på willys ;) Vi gjorde tacos mums säger jag bara! Vart att njuta av maten sen var det dags för kort spel tecknet vart det. Jag och Sandra mot Marcus och Jimmy! Jag och Sandra ägde (not) haha. Vi gjorde bort oss hela tiden tror att vi fick byta tecken 3 gånger skrattade tills tårarna rann typ. Sen kom Jozze, Jonas och Jocke vi satte och paratade lite innan vi började spela eye toy älskar spelt! Och senare vart det dags för sing star tappade typ rösten, men grymt kul vare :) Kom i säng runt 3 tiden.
Tack för en toppen kväll!
Ídag har jag och Marcus varit riktigt duktiga! Gick upp vid 11.30 tiden städade ifrån gårdagen åt lite och sen gick vi ut och fixade en massa saker på gården har blivit mycket finare! Vi vart grymt stolta. Som belöning fick vi pankaka till middag och så klart var det jag som fick cykla ner och köpa ägg!
Nu får det vara nog skrivet för den här gången måste komma i säng någon gång :)

NattiNatti!

En bild sen i Fredags när jag lockade håret, funderar på att önska mig i present vad tycker ni?:)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha Det var riktigt roligt i lördags :D Du var verkligen sööööt på bilden =) <3

2009-09-21 @ 08:08:20
URL: http://icemex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0