Tillbaka till vardagen!

Sitter i skolan just nu precis haft teckenspråk settat vid daton och tittat på en massa tecken sen fick vi visa gruppen några olika. När vi kom in i datasalen tog jag en dator la ifrån mig mina grejer startade daton och sen skulle jag sätta mig, och helt plötligt så satte jag på golvet, åhh vad vi garvade! Det stod ingen stol kvar där för att Danne hade tagit den. Han sa att han hade klappat mig på axeln så att jag skulle märka något men jag hade fullt upp att prata med Nicole! Haha, ska fan börja gå med kuddar på rumpan när Danne är i närheten xD
Just nu sitter vi i green room och latar oss, har småföretagande A 10.10. Klockan 12.00 har jag egntligen klassråd men det är intsällt så jag slutar 11.40 fan vad skönt :D Då måste jag hem och plugga en massa jobbigt! Men ikväll blir det step up längtar :D

Pusss&kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0