Tjoo!

Nu ligger jag i sängen och latar mig. Idag drog jag hem med Jozze 12.51, jag hade slutat Jozze är lite kralsig vart/är sjuk stakarn! Vi drog vidare till fricks fika lite satte där i nästan 2 timmar. Vi gick till bion och tittade på vad det gick för filmer i veckan så på Lördag blir det förhoppningsvis beck med våra pojkar, mys! :) Sen drog vi vidare till en massa affärer och kikade. Sen gick vi upp till "UM" och ni får inte veta vad vi gjorde där ;) Sen drog vi oss hemmåt. Nu har jag pratat med älsklingen usch vad känslig jag var idag :S Saknar honom sekunder efter han gått ut ifrån dörren. Men jag hoppas jag kan vara stark och hålla humöret uppe, han kommer juh på Torsdag<3 Nu ska jag packa sen ska jag på step up med Mathilda och Chrisine ringde precis och sa att hon skulle dit också, kuul! :D Synd nog är Jozze sjuk så hon kunde inte följa, men vi tar igen det på Fredag istället:)

Hörs sen pussss&kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0