Hemma idag igen!

Sitter i soffan och tråkar precis tittat på step up 2 och ätit lite lunch som idag fick bestå av spaghetti riktigt gott faktiskt! Vart sjuk igår när jag var på fricks eller var nog till och med innan för jag sov typ max 2 timmar på natten där. Sen började jag 6.30 men klockan 8 blev jag hemskickad för jag var inge pigg alls hade jätte ont i halsen och svettades som tusan! Så Marcus fick komma och hämtade mig, vi åkte hem och la oss i sängen menans han log framför datorn så sov jag, skönt! Ringde till Gunilla imorse för jag skulle ha jobbat kväll idag, och tyckte att jag skulle vara hemma en dag till så då vart det så. Imorgon är det sista dagen, känns konstigt juh :( På Måndag ska man tillbaka till skolan har faktiskt ingen lust med det längre ärligt talat! För mycket tjafs nu, men jag har mina underbara tjejer <3
Hoppas på sommar jobb också hon frågade mig idag om jag fortfarande är intresserad klart jag är! :)
Nu ska jag glo på lite mer tv och vänta på att älsklingen ska komma hem! :)

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0