Hemma!

Nu är jag hemma igen efter en dag i Djurås! :) Var inte så farligt som jag hade förväntat mig! Teatern var skit bra vissa stunder så man var helt fast men endel stunder höll man också på somna men tiden gick faktiskt ganska fort :) När det var slut så gick jag och Nicole till konsum och köpte glass, mums! Köpte den nya Ben&Jerrys glassen, den får 3 av 5 utav mig chokladen utan på var skit gott men det som var innanför vaniljen smakade jätte konstigt så jag klarade inte av att äta upp den.. När jag kom tillbaka till Rättvik gick jag in på turistbyrån för att ta lite bilder att sätta in i rapporten :) Såklart så kommer dom på att jag måste ha en bild på mig själv där inne också, haha! Men det var super trevligt att träffa dom igen dom är super goa! :)

Ditt hjärta som stod för att
du var en av mina bästa
vänner är nu borttaget..

Jag på turistbyrån!

 



Tårtan jag fick på fricks :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0