Påsk!

Ursäkta min dåliga uppdatering igen, men har inte så mycket intressant att skriva ;) Igår började jag och Marcus städa mitt rum hann nästan klart bara damsugning och bädda om sängen som är kvar! Vi var uppe i tid för en gångs skull så lite senare på förmiddagen eller vad man ska säga så åkte vi upp till ljugaren för att titta på några släktingars hus men det var ingen som skottat upp gången, så då åkte vi vidare till springkällaren där det typ vart snöbollskrig och jag lyckades så klart sätta mig på rumpan xD Sen åkte vi vidare upp till min morbror och hans familj som har en sommarstuga här bor annars i stockholm :) På kvällen vart det att ta någon öl och lyssna på bioljudet som jag fått in på mitt rum, kanske grym bas för att vara på mitt rum ;)
Ikväll blir det fest hos Ellen för att hon fyller år, Grattis Ellen! :D  Men innan det blir det att åka till Tina och käka påskmiddag och sen hämta Nicole sen blir det förfest för vår del! :D

Nu ska jag gå och rappa på pojkarna med hjulbyte så att jag och Marcus kan duscha någon gång! :) <3
Pss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0