Båttripp!

Klockan är 07.01 jag var uppe 06.30, Marcus klev upp då i stort sett tänkte attg det var lika bra att kliva upp då så att jag hann lata mig lite extra ;) Idag drar vi kryssning, familjen + Jozze sjukt roligt! :D Sitter och laddar med radio kanalen 107.5 sjukt bra musik! Ska försöka ta mig in i duschen nnågon gång måste erkänna att det var väldigt svårt idag.. Men det knns som om det här kommer bli riktigt bra! Fick en idé om att jag kan ta med mig sänka skepp s vi har någonting för oss på bussen ;) Haha. Ser ut att bli ett riktigt toppen väder idag, längtar tills vi är framme i stockholm d kan man springa där och glassa lite ;)
Neej NU dags för en dusch!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0