En vecka i skolan!

Jaa, nu har man gått i skolan en vecka! Ganska så skönt men lite tråkigt är det allt ;) Just nu sitter jag i skolan och väntar på min buss som går om en timme redan settat och väntat här i 30 minuter.. Så kommer det att blir för min del Torsdag, Fredag varje vecka, längtar tills jag tagit körkortet så att jag kan åka bil dom dagarna..
Min kära lillebror fyllde 14 år i Onsdags så vi har varit där i 2 kvällar nu för lite kalas, det har varit trevligt skönt att vara hemma där lite mer också ;)
Ikväll blir det att göra min super goda soppa till middag funderar även på att baka bröd till om jag orkar.. Och imorgon bitti/förmiddag drar jag bror och Marcus till Borlänge och ska fixa lite saker, ska bli riktigt skojj! Sen på kvällen blir det hem till mamma och laga middag och ta några goda drinkar ska bli mysigt!
Det var en liten uppdatering i alla fall..

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0