Blää för plugg!

Usch vad jag inte tycker om plugg just nu! 3 prov nästa vecka 1 matte prov imorgon en uppsatts som ska vara inne på Fredag och en massa läxor utöver det! Varför ska det vara så sjukt mycket innan loven jämt? Dom kan aldrig dela upp prov och skit. Sen är det ett jätte stort prov efter lovet också, verkligen jätte kul!! Neej nu ska jag inte klaga mer..
Idag kan jag väl inte påstå att det hänt så mycket i skolan idrott step up blev helt slut! Bara en vecka kvar sen är det slut tråkigt värre juh! :( Kom till Rättvik så åkte jag och mamma och handlade lite till maten så wokade vi en massa grönsaker mums vad gott det vart! :D
Fick lov att skriva av mig lite innan jag ska skriva klart "upplysnings uppsatsen". Kommer juh inte vara hemma imorgon eftersom jag bara drar till Rättvik en sväng för att lämna lite CV sen drar jag till Mora ska försöka hitta praktik plats och sen sova hos tjejerna, myys :)
Neej nu måste jag göra någonting vettigt får se om jag skriver och klagar lite mer sen ;)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0