Fredag! :D

Nu är det äntligen Fredag! Och imorse ringde klockan 06.50 värst sköönt! :D Dagen började medd att ringa och väcka älsklingen, sen vart det en dusch och sen fixa i ordning sig :) Har än så länge bara haft en lektion som var samhällskunskap, gick segt till en början men sen skulle vi ut till gästis datasala och spela Rixdax som jag och Nicole sög på men kul var det xD Nu sitter jag och väntar på at svenska ska börja, den börjar 13.05, sista lektionenen ;D Måste även gå 10 minuter tidigare ifrån den för att hinna med bussen som jag och Jozze ska åka till Borlänge! Vi är lite nervösa över hur det kommer gå, eftersom det aldrig går som planerat ;) Haha.
Sen blir det att skynda sig hem och byta om hinner inte äta något, och det var skit äcklig lunch höll på spy av första tuggan jag tog av soppan, och jag brukar juh inte vara kräsen?
Så får leva på sallad och macka idag tills efter träningen känns inte lovans får se om jag har råd med något litet!

Ikväll ska jag och älsklingen ner och panta en massa flakor vi får juh pengarna så då gör jag det lätt ;)
Och älsklingen kommer också LÄNGTAR !!! :D Går inte att beskriva hur mycket jag saknar honom! Imorgon blir det Gävle, IKEA och valbo härligt värre :D

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0