Hallå!

Ursäkta dålig uppdatering på sistonde ska förska komma igån med bloggandet nu igen inte haft så mycket att skriva om!
Har precis slängt i mig lite mat tänkte sätta mig här en stund så att jag får ta det lugnt innan jag lär springa ner ohc byta om och sen vidare på step up! Tycker inte om Måndagars step up program men det får gå, ger juh träning i alla fall :D Ska försöka plugga lite om jag orkar/hinner  annars så tar jag det imorgon!
Idag hade vi lång skol dag jobbigt men det gick, vart inte så trött som jag  brukar i alla fall vart bara super trött på bussen! På tal om bussen typ i Tisdags tappade jag spårlöst bort min vante på morgonen på bussen jag och Anna letade men ingen av oss hittade på den. Jag har typ gått hela veckan och varit ledsen över att vanten har varit borta, sen idag när jag kom på bussen vad är det första jag ser!? Jo det var min VANTE!! :D Jag vart så lycklig så jag nästan börja gråta, haha xD. Måste juh vara min tur dag typ ofta min hitter på en enda vante man tappat.
I helgen har jag varit med min älskling som vanligt ;) Vi sov i Leksboda från Lördag till Söndag vi bakade lite semlor som vi åt på Söndag och på Lördag kväll vart det hemma gjord pizza, mums!
På alla hjärtans dag gjorde vi inget speciellt, vi bara myste och njöt av varandra närvoro :)<3
På Lördag kommer han hem igen och är hemma en hel veckan sen följer jag med honom upp v.9 eftersom vi har sportlov då, sen har han sportlov v10, sen är han förhoppningsvis klar och kan stanna hemma hos mig, skulle vara underbart! :D
Imorgon ska pappa och Stoffe komma och hämta mig i Leksand så ska jag få övningsköra hem kul men läskigt eftersom jag inte kört sen snön kom xD Så bäst att ni passar er ;)
Nej nu måste jag springa och byta om så att jag hinner i tid till stepen! :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0