Jag överlevde! :D

Jag överlevde bilturen det gick nästan hur bra som helst! Haha. Jag körde ifrån Leksand till Rättvik, från Rättvik till Vikarbyn körde runt lite i Rättvik åkte och hämtade mamma och sedan hem så det vart en vända på ca 1 timme. Hoppas att det kan hålla i sig nu med körningen. Det var upp för en backe jag slirade och jag fortätte gasa utan att tänka mig för pappa sa efteråt att jag skulle släppt på gasen men jag gasade bara mer istället, men jag kom upp xD Sen råkade jag starta på 2:an i en rondel så jag fick käringstopp värsta pinsamt, men jag hann komma iväg innan någon bil kom stod bara några bakom xD Men sånt händer alla ;)
Annars har jag skrivit klart CV idag hoppas på att det blir bra får fösöka springa förbi med det imorgon eller på Torsdag innan jag dra till Mora. På Torsdag drar jag till Mora för att höra om praktik plats sen blir det att sova kvar hos Erika och Marie med Mathilda så länge sen jag var med dom nu, sen blir det att ta tåget vidare till Leksand nästa morgon :) Har juh sovmorgon!
Sen har jag 3 prov nästa vecka jobbigt värre! Men jag överlever för älsklingen är juh hemma då :D
Neej nu ska jag titta lite mer på nätet sen blir det sov dags :)

NattiNatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0