Rubrik!

Äntligen helg säger jag bara, hur underbart som helst att få sova så länge man villa imorse och det bästa av allt få vakna och somna bredvid min älskling! :) Vi har räknat ut att det är ungefär en månad vi kommer få somna bredvid varandra nu, sen är det förhoppningsvis bara en vecka kvar han måste vara uppe i Bröckling underbart! :)
I Torsdags sov jag och Mathilda hos Marie och Erika det var jätte mysigt! Jätte länge sen vi umgicks, jag säger bara en sak och det är att det måste göras om!

Just nu är älsklingen i Leksboda jag har sån grym mensvärk så jag vet inte vart jag ska göra av mig själv så jag klarade inte av att följa med! Måste plugga.... Har en uppsats som ska vara inskickad imorgon, en "mindre uppsatts" om teckensrpåk som ska vara inne på Måndag, prov i småföretagande Tisdag, prov i samhällskunskap Torsdag och prov i Näthandel B på Fredag. Hur lockande låter den veckan? Usch blir deppig och bara vill gå och lägga mig under täcket när jag tänker på det.

Men Lördag vecka 9 drar jag, Marcus, Jozze och Jonas till boda borg, och sen blir det en natt i Bräcke värsta mysigt! :D Och jag antar att vi måste åka och vissa ozze Bröckling xD haha.

Nu måste jag börja plugga...

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hahahaha, Bröckling here I come :D

2010-02-20 @ 15:32:57
URL: http://josefineesv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0