Skola..

Sitter i skolan just nu slutat för dagen :) Jag nodde åt mig en datasal som jag sitter helt ensam i just nu eftersom Nicole har sån himmla tur att det går en buss för henne.. Själv får jag sitta här i över 1 timme och vänta, tråkigt värre! Nu är det väl undefär 35 minuter kvar. Jag är verkligen jätte trött hela tiden känns det som men jag har märkt att jag inte är ensam, måste bero på skolan och värdet! Men nu när jag tittar ut så skiner solen fram lite grann, WIIIE! :) Ska hem och plugga som satan har 2 prov, som jag knappt börjat plugga till!
Imorgon blir det föreläsning med Mia Törnblom ska bli riktigt intressant, jätte många som säger att hon är en super bra föreläsare! Och det bästa av allt är att vi fick köpa biljetterna för 40 kr och egentligen kostar dom 300 kr, ibland kan det faktiskt vara riktigt bra att vara student ;)
Neej nu orkar jag inte skriva mer sitta och fördriva tiden lite mer ;)

PUss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0