Söndag..

Jaa då var det Söndag igen den här helgen har gått så sjukt snabbt som alla andra helger. Direkt älsklingen kommer hit så flyger tiden vägen sprlar ingen roll hur länge han är här så flyger ändå tiden iväg. Min prins åkte upp i dag, jobbigt nog! Men han kommer hem en sväng på Tisdag och hämtar bilen, och då är han så gullig och sover hos mig och åker på Onsdag morgon han är allt för underbara! Den här helgen har varit helt underbar på alla sätt!

I Lördags åkte vi till Gävle gick på IKEA och valbo, riktigt kul var det inte varit där på flera år! Mamma och pappa köpte saker till mitt rum för ca 1 500 kr så nu får jag vara nöjd ett tag, men jag är riktigt nöjd med mitt rum! Tror nog inte att jag varit så nöjd med något rum någon gång, men det är inte riktigt klart än heller skulle villa ha några nya prydnads (stavning) saker.

Jag är så sjukt kär i dig Marcus Rusten! Finns inte ord i närheten av en förklaring hur mycket jag älskar dig!
Snart flyttar du hem, jag längtar sjukt mycket!
Du&Jag <3


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0