Tidig dag!

Jag är redan hemma känns riktigt skönt skulle slutat skolan 15.30 idag egentlige. Men lärarna är på något UF-grejs så jag hade bara teckenspråk, så egentligen slutade vi 10.00, men vi var kvar och arbeteade lite på projektet. Sen var Sandra så snäll så att jag fick åka med dom till Rättvik fick skjus ända till dörren riktigt skönt ;D

I helgen blev det inge Bräcke för min del ändå! Älsklingen kommer nog hem och hämtar en bil så blir han kvar till Fredag nästa vecka också men sen får han vara kvar hemma varannan veckan, hur underbart är inte det!? :D Så då är det lätt värt att stanna hemma ;) Så vi sa att vi ska försöka hitta på någonting i helgen i alla fall:)
Saknar honom så grymt mycket redan, snälla låt veckan gå fort!

Väntar på att Jozze ska höra av sig så ska jag nog leka lite med henne sen ikäll blir det step :D

Puss&kram



Du är bäst, älskar dig mest av allt min prins!! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0