Tisdag

Sitter i skolan lyssnar på musik och väntar på Jozze. Vi ska åka vidare till Borlänge med 16.30 bussen för att byta någonting till Jonas och kika runt lite :) Men direkt vi kommit till Borlänge ska vi äta jag är helt borta i huvudet asså xD Är inte van att vara kvar så länge i skolan ;) haha. Men kul ska jag och Jozze ha, bara vi fått i oss pizza och cola kommer vi nog flyga runt på kupolen, så brukar det vara ;) haha.
Har typ gjort klart rapporten till projektet firman nu, hoppas på att det blir bra!
Blir så less på männsikor som tror att dom akn bäst själv, i slut änan blir det bara fel ändå!!

Saknar mig Marcus, han kommer på Fredag och jag hoppas på IKEA på Lördag :) <3

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0