Torsdag! :D

Torsdag kväll och det innebär att det är Fredag imorgon, och då kommer min älskling hem LÄNGTAR!!
Idag efter skolan åkte jag och Nicole till Borlänge jag hade bara räknat med en sväng fram och tillbaka till skolan så jag såg förjävlig ut, men vad gjorde det ;) Jag var duktig och inte köpte någonting vart käri hur mycket som helst men lät bli, sjukt stolt! Sen vart det att dela på en pizza. Vi hade ingen aning när det gick någon buss eller ett tåg. Så vid 15.15 tiden gick vi till stationen, Nicoles buss gick 15.40 och jag fick vänta på mitt tåg. Ringde älsklingen när jag satte och pratade med honom kom någon och sa Hej. Jag tittade upp och då var det Emma som jag inte träffat på flera år typ och hon skulle också till Rättvik vilken tur jag har så jag fick sällskap :D
När vi kom till Rättvik så stod jag och pratade med henne en liten stund sen kom Jozze då hade hon settat på samma tåg xD Haha. Så vi tog sällskap en bit men vi hann skratta så vi fick ont i magen innan vi skillde oss åt.

Imorgon bitti har vi sov morgon värsta sköönt! Så jag och Jozze åker samma buss till skolan ;) Efter skolan ska jag dra med mig Jozze till Borlänge, och köpa en cd - spelare till Marcus bil eftersom han inte hinner själv. Sen blir det att skynda sig hem och byta om inför step upen!

På Lördag blir det Gävle valbo och IKEA härligt värre! :D

Puss&kram

Imorgon får jag en sån här härligt puss av min älskling, längtar! :D IMORGONIMORGONIMORGON!! :D<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0