120110

Sitter och tittar på något mäklar program eller vad man sak säga, vet inte vad det heter riktigt men dom ska gissa priset på hus/lägenhet, ganska intressant faktiskt :) Idag efter skolan drog jag och Nicole till spegel salen vo bkade det igår för att träna inför morgon dagen eftersom vi ska ha step up pass på idrotts lektionen :) Vi hade hyrt det 15.00 och hon sa redan när vi hyrde det att vi fick vara där till 17.00 men sen när vi varit där ca 20 min kommer hon och säger att det är några som ska vara där om en kvart, hallå vi hade juh bokat det!? Hann inte direkt med mycket..
Och imorgon kommer älsklingen hem igen och då ska vi gå på bio eftersom vi inte var på den i Söndags :) Myys ska det bli klarat mig ifrån godis ett tag nu, så imorgon måste jag köpa lite i alla fall är så sugen ;)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0