18/1 -10

Precis proppat i mig mat så just nu är jag propp mätt, första gången på sjukt länge jag äter riktig mat innan step upen hoppas på att jag inte får håll bara ;)
Måste berätta om gårdagen. Igår kväll vid 19.45 la jag mig framför datorn gick in på bilddagboken och nördade lite. Sen såg jag att det stod att avatar skulle gå i Mora på kvällen så jag sa det bara på skojj till älsklingen. Han bah: ohh vi kanske ska åka titta upp vilken tid den går då. Så tittade vi lite men den gick juh inte i Mora? Sen fick vi för oss att titta om den gick i Borlänge och det gjorde den 21.00 men vi skulle juh inte hinna dit eftersom det tar sin tid att åka dit. Så då tittade vi i Falun istället och där gick den också klockan 21.00, så jag sprag upp och frågade pappa om vi fick låna bilden och det fick vi göra. Ingen av oss visste vart bion låg, Marcus hade varit dit någon gång men minns inte riktigt. Sån tur var hade jag GPS:en i mobilen så jag fick ut på ett ungefär men ändå körde vi fel i början, men hittade 20.55 ett stort hus som det stod Falan på. Så vi parkerade bilen fort och sprang ur sen kom vi till Falan galleriet och vi hittade inte på bion? Vi kom runt det fjärde hörnet och älskling bah: här parkerade vi juh och precis där låg juh biografen!? Vi hade varit typ 10 meter ifrån men vi sprang åt fel håll så det vart ingen film för oss, lite irreterande måste jag säga! Men vi åkte och åt lite istället, fast det var lite tur att vi inte kom in heller för då skulle älsklingen bara fått sovit 1 timme inatt. Men det är juh alltid kul med impuls grejer ;)

Idag har vi varit på studiebesök på någon sorts smedja ingenting för mig måste jag säga.. Tyckte inte att det var så roligt sen var jag sjukt trött också, somnade på bussen på vägen hem. Sen fick jag sällskap av bror hem, så lagade vi lite mat, makaroner och korv enkelt och bra ;) Snart lär jag dra och byta om inför step upen fett pepp! :D Ska försöka lägga mig direkt efter jag duschat får se hur det går, ska juh lyckas somna själv också.

Pusss&kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0