4 Januari 2010

Titta på min rubrik vad sjukt det känns 2010 redan liksom :O -09 gick juh hur snabbt som helst! Jag har tyvärr inte hunnit skrivit någonting här på ett par dagar, myser bara med älsklingen ;) Ska se till och lägga ut lite bilder ifrån jul och nyår.
Håller på att diska, men det fick lov att torka så jag passade på att ta mig en pause här istället! Älsklingen har smittat mmig med sin förskylningen så jag har väl legat på gränsen till feber i 2 dagar nu men det känns bättre nu :) Bara snorig och har jätte konstig röst xD
Ringde och beställde tid för håltagning så på Fredag 9.30 blir det av kulkul :) Ikväll blir det att åka till Leksboda sova där upp tidigt imorgon och åka till Falun och sen Borlänge en sväng, tänker inte säga vad vi ska göra där.. 
Nu lär jag dra och diska klart så att jag kanske får äta någonting någon gång!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0