Duktig!

Sitter framför tven just nu tittar på lyxfällan med mamma :) Idag känns det som om jag har varit väldigt duktig av mig idag!
När jag kom till Rättvik med bussen träffade jag mamma så åkte vi och handlad, när vi kom hem bakade jag bröd och mamma gjorde soppa riktig god middag! :D Efter middagen satte jag mig och plugga engelska i ca 1 timme, sen gick jag ner på rummet och städade det såg verkligen förjävligt ut, nu ser det nogorlunda ut i alla fall till och med damsugit :) Sen satte jag mig och läste lite samhällskunskap, men fattade inte särskilt mycket. Sen gick jag upp i duschen, rakade mig lite här och var, sen hade jag i hårinpackning värsta sköönt! :) Känns som om jag hunnit med ganska mycket idag. Och nu poppar jag pocorn, mums! :D
2 dagar kvar till älsklingen kommer hem!! :D

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0