...

Jaa vad ska man säga? Sovit 2 ½ timme inatt, legat och läst veckorevyn klockan 2-3 på natten kändes ganska sjukt måste jag säga.  Min klocka skulle ringa 5.45 men när jag fortfarande var vaken klockan 5 så ställde jag om den till 6 i fall att jag skulle lyckas somna om så skulle jag få sova lite extra. Jag vaknade av att klockan ringde 6.09, och det tyder på att jag tryckt på snooze en gång i sömnen. Jag tänkte att jag skulle ligga kvar 5 minuter för att dra mig lite bara. Jag vaknade 6.57 och flög upp! Det är juh då jag måste gå till bussen för att hinna, PANIK! Det var bara att springa upp och väcka mamma och sån tur så hann jag! Dagen har väl varit lite seg mest jobbat med projektet firman.
Sen började vi prata om UF med Kungsan blev en väldigt bra disskution, jag och Nicole var mycket nöjda :)

Skulle behöva plugga nu men har absolut ingen ork! Sitter här och känner att jag håller på att somna men jag orkar inte göra någonting så det blir nog en tidig kväll för mig.

Varför ska det vara så komplicerat..

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0