FREDAG! :D

Jaa det är Fredag! :D Sitter på min sista lektion som är svenska, det suger! Men just nu håller vi på letar efter information, om en författare och jag har Daniel Dofoe det ända jag vet om honom är att han skrivit Robinson Cruse, lovande va? ;)

På lunchen var vi på ejendals arena och tittade på UF dom hade sina montrar uppsatta så vi fick gå runt och kika lite, sen fick vi ett företag som vi skulle svara på lite frågor om. Det var faktiskt ganska intressant att gå runt och kika eftersom det är vi som ska stå där nästa år!
Själv köpte jag juh såklart ögonskuggor av Styel Your Eyes, tycker att dom är snygga och fungerar bra! Bättre än vad man tror, så dom rekomendrear jag verkligen! För er som är nyfikna så står dom på ejendals arena ikväll under hockey matchen :)

Ikväll blir det nog step, sugen att gå på bio och hockey men det blir nog bara att vara hemma! Bror Jocke kommer hem till oss ikväll och ska sova hos oss tills imorgon. Så det blir nog bara att vara hemma och mysa framför tven med älsklingen :)<3 Och i helgen kanske vi ska tapetsera om mitt rum värsta roligt att få upp nya tapeter :D

Nästa helg är det funderingar på att dra upp till Bräcke får se hur det blir men det skulle vara grymt skönt att komma hemifrån! :)

Puss&kram

Jag och kusin Maja :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0