Fredag!

Jaa, nu är det äntligen Fredag längtat hur länge som helst känns det som! Sitter i skolan för mig själv börjar inte förens klockan 9, men det går inte buss för mig så att jagär här tills dess därför måste jag åka med den vanliga 7.30 bussen. Idag fick jag i alla fall åka med mamma ner så jag fick sova till 06.00, värsta skönt!
När jag stod och väntade på bussen så åkte Pär förbi mig (min fasters man) jag började fundera vad han gjorde där, sen såg jag 2 stycken som kom springamdes och då var det mina 2 fastrar som skulle springa till kiosken som inte var öppen xD Så jag hann hälsa på dom lite snabbt, dom skulle till Stockholm lyckostar jag vill också!
På teckenspråket ska vi spela upp en dialog får se hur det går för mig och Nicole xD haha.
Ikväll blir det step up och sen myysa med älsklingen :D
Måste bara berätta vad min bror sa här om dagen till mig. Jag började prata lite allmänt om step upen, sen säger han "Seriöst, går det på sån där step, när man ska stepa runt med skorna så att det låter värsta mycket?" Haha värsta klockrent det har han trott hela tiden och skämts som satan över mig xD

PUss&kram

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hahaha, fan va din brorsa är skön! Älskar dej vännen <3

2010-01-22 @ 09:17:33
URL: http://josefineesv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0