Kort dag!

Sitter i skolan och väntar på att älsklingen ska komma och hämta mig, han är väl här när som helst så det blir ett kort inlägg. Varje Torsdag går vi juh till 10.30, sköönt faktiskt, men ibland känns det lite onödigt att åka till skolan för så kort tid, men idag har det faktiskt varit hel okej måste jag säga :) Min älskling kom hem igår han åt lite snabbt sen åkte vi till Leksboda med bilen och så hade vi mamma och pappa efter oss så körde vi dom till Rättvik sen åkte vi till Leksand på bio "Har du hört rycktet om morgans?" Den var väl bra men inte lika bra som jag förväntat mig faktiskt..
Helt underbart att få sova bredvid älsklingen inatt, hade verkligen skit svårt att komma upp imorse. Vart bara att klä på sig jätte snabbt och struntade i sminket, ganska skönt faktiskt :)
Nu lär jag dra oh  hämta lite läxböcker.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0