Slö dags!

Sitter i soffan och bara slöar mig.. precis pluggat lite matte, bara några få tal men bättre än ingenting. Undra om jag är sjuk, har inte pluggat ett ända tal sen vi började skolan. Inte mått så bra idag men nu är jag piggare ;)

Det blir ingen tripp till Bräcke i helgen ganska skönt måste jag säga, eftersom jag bara hade hunnit varit där under en dag typ och sen sätta sig på bussen hemåt igen, så då åker jag hellre upp på en Torsdag så jag hinner vara där ett tag :) Sen lär jag juh ska upp dit på sportlovet så! Och min älskling är juh påväg hem nu :D<3

Jag är grymt sugen på glass, men vet inte om jag ska ta en känner mig så uppsväld ändå xD Kommer väl sluta med att jag tar en ändå ;) haha.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0