Söndag kväll!

Inte hunnit skrivit någonting i helgen har haft fullt upp med min älskling ;) Sitter i soffan och fikar lite kvällsfika och väntar på att en annan del av köping ska börja, första gången jag ska se det nu sen det började! Så himmla härligt gäng asså! Tänkte bestätta lite om min helg.

I Fredags efter skolan så skulle jag träffa Mathilda för en fika. Hon skulle inte komma förens typ 50 minuter efter mig. Men jag hade sån tur att min söta Jozze kom och mötte mig efter ett möte på sockerbagaren. Så jag gick och mötte henne vi gick ner på samhälle och kikade lite hann inte komma så långt så var det en bil som tutade på oss den bilen jag la märke till var någon konstig gul ful bil xD Sen såg jag pappas bil, han villa ha sällskap på några ärenden så vi föjde med honom. När klockan var ca 14.30 var vi påväg till stationen för att möta Mathilda då fick jag sms att hennes buss kom då så hon skulle vara i Rättvik ca 15.00 så det var bara att gå på samhälla lite till. Till sist kom hon och då gick vi på fricks och fikade, mysigt var det! :) På kvällen vart det ett grymt jobbigt och roligt step up pass, sen vart det hem och mysa med älsklingen! Inge parken för min del! :)

I Lördags vaknade jag upp bredvid min älskling, helt underbart vi båda vaknade på ett toppen humör! Vi gjorde oss i ordning lite sen drog vi iväg till Borlänge för att köpa en stero till Marcus bil. Vi åkte till BRL han hittade en stero som han villa ha han kände att han villa fundera lite mer så vi åkte till max för att äta lite lunch. Sen åkte vi tillbaka för att köpa steron men så klart så fanns den inte kvar! Men den skulle komma in i veckan igen så det blir att åka tillbaka till helgen. Vi åkte hem spelade wii och tog oss någon öl. Sen duschade vi och gjorde oss i ordning och sen fick vi skjus av pappa ner till big street, jag hade juh bokat bord för oss där skulle bjuda Marcus på middag som hans födelsedagsppresent och det var riktigt mysigt måste jag säga! Första gången vi går ut och äter riktigt fin mmat själva :) Riktigt lyckad kväll!

Idag har vi varit ute på gården och lekt lite ;) Haha. Åkt pulka och spelat bandy skönt att röra på sig lite :) Efter middagen och duschning med älsklingen kom Carina och hämtade oss, så åkte vi till Leksboda och sen vidare till Rättvik igen eftersom älsklingen skulle ha bilen att åka upp med till Bräcke. Sen packade han så åkte han uppåt igen. Men han kommer juh hem på Onsdag igen! :D
När han hade åkte såg jag wallande - skyddsängeln jág tyckte att den var ganska obehaglig.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0