Söndag

Precis tagit mig en pause, just nu håller jag på att lagar mat riset kokar så då hinner jag sitta här ett tag! Jag har städat typ halva dagen så nu är det rent och fint, eller det blir igen efter vi diskat efter maten :)
Igår satte jag bara hemma med mamma på Stoffe vi myste framför en film och sen vart det WII spel! Senare på kvällen kom Jocke, tillas och hans tjej :) Sen kom Marcus, Peter och Anders så det vi fick vara med på lite förfest ;) haha. Vid klocakn 12 ringde älsklingen mig och sa att han var påväg för att han saknade mig så mycket, gulligt tyckte jag :) Sen fick jag ur honom att han inte hade någon jacka på sig och det var -25 grader ute!? Jag var påväg och skulle gå och möta honom med en jacka men då var pappa så snälla så att han åkte och hämtade honom. Så jag fick sätta honom under täcket och värma upp honom när han kom hem han var iskall!
Sen la vi oss (vi sover juh i vardagsrummet nu) och Marcus somnade på typ max 1 minut men jag låg vaken ett tag till för pappa tittade på tv så då hade jag lite svårt att somna, men det gick till sist :)
Imorse när vi vaknade så var min älskling jätte kramsjuk, jag vart så klart överlycklig!
Ikväll åker han hem men jag åker till honom på Torsdag igen! :D <3<3
Nu lär jag gå och titta till riset!

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0